środa, 24 sierpnia 2011

Metamorfoza Ejyh ;))

Na początek muszę baaaardzo was przeprosić, że tak długo nie pisałam, a Ejyh, że musiała tak długo czekać :)
Niestety miałam zepsuty komputer :(

A oto moja pierwsza metamorfoza zarówno twarzy jak i ubrania :)
Więc proszę bądźcie wyrozumiali!!!!


Makijaż:



Przed: Makijaż jest ładny i staranny ale nie musiałaś dawać sztucznych rzęs!!! Usta są trochę za nisko, więc je podniosłam. Nie lubię tych włosów, ani tego nosa, bo jest op prostu okropny!

Po: Zmieniłam włosy na oryginalne, bo mało osób je ma a myślę, że lubisz się wyróżniać. Mi osobiście na tobie się baaardzo podobają :) Makijaż jest w odcieniach fioletu, a czarna kredka sprawia, że oczy na dole się wyrównują. I wyglądają ładnie a nie tak okropnie jak na początku. Usta pomalowałam jasną szminką i musnęłam błyszczykiem.


Ubranie:



Przed: Tu jest tyle rzeczy ze pogubić się można! Wyglądasz jak zmarznięta, rozczochrana księżniczka (przez tą koronę). Dół jest elegancki za to góra z innej bajki :P Już lepiej by było bez tego płaszcza i tej korony.

Po: Zrobiłam ci taki rokowy, dziewczęcy zestaw ;) Dałam dżinsy z dziurami, czarny top, czerwoną kurteczkę w kratkę, a do tego czarne szpilki, żeby było dziewczęco oraz małą kopertówkę (bo żadna torebka mi nie pasowała).


Mam nadzieję, że ci się podoba :)
Proszę o komentarze i kolejne zgłoszenia :)

Brak komentarzy: