poniedziałek, 19 września 2011

Metka Vikula5 :)

Przepraszam,przepraszam,przepraszam,przepraszam!!!!
Że tak długo musiałaś czekać na metamorfozę...:(
Zrobiłam ją dawno, ale zapomniałam dodać :(
Metamorfoza twarzy nie była możliwa (sorry).
Ale jest ubraniowa :)



Przed:




Hmm...strój...okropny!
Niby jesienny zestaw, ale płaszcz to darmówka - w dodatku brzydka,a na rajstopy mogłabyś włożyć coś jeszcze, bo jak zdejmiesz płaszcz to twoja dolka będzie w samych rajstopach! Dalej nie komentuje...Wszystko do poprawy...



Po:




Nie masz masy ubrań, więc skombinowałam coś takiego...Prosta, krótka sukienka + te rajstopy, szpilki i jakaś torebka (nie masz wyboru torebek - kup sobie jakieś kopertówki!!!) Elegancko i prosto :)


Mam nadzieje że metka ci się spodoba :)
Pozdro anakina99 :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Będę szczera. Nie podoba mi się ;/

anakina99 pisze...

Ale starałam się a ciekawe czy zrobisz lepiej