środa, 30 listopada 2011

Metka Monbar2222 :)

Hej!

Zacznę od tego, że od dziś bd was oceniać (tzn.na ile podoba mi się make-up i ubiór maks można dostać 10 ptk.)

Dziś metka Monbar2222.
Do monbar: sorry że tak długo ale jakoś nie miałam czasu :(




Make-up




Przed: Jest ładnie, ale makijaż jest kiepski (w sumie ledwo go widać). Nie lubię tych ust, a reszta jest okey :) A te włosy uwielbiam <3
MOJA OCENA: 8/10


Po: Zmieniłam kolor włosów tylko szkoda, że nie mogłam zmienić koloru brwi, bo ten nie pasuje :( Do makijażu użyłam czarny, granatowy i biały cień, a kolory nakładają się na siebie. Nie dodałam żadnych dodatków.



Ubranie





Przed: Jest oryginalnie, jednak mi nie za bardzo przypadło do gustu kapelusz, po jego zdjęciu bardziej mi się podobało. O ile pamiętam użyłaś do tego stroju kilku spódniczek. Podoba mi się w twoim stroju ta oryginalność.

MOJA OCENA: 7/10

Po: No niestety mój strój nie jest już tak oryginalny jak twój. Zrobiłam ci sukienkę w kolorze czerni. Wykorzystałam do tego dwie spódniczki i bluzkę oraz pasek. Torebki jakoś nie mogłam znaleźć odpowiedniej.



Mam nadzieję, że ci się podoba :)
Miło mi będzie jeśli zapiszesz się do obserwatorów i/lub skomentujesz swoją metamorfozę :)


Pozdrawiam! Anakina99

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

chciałabym metkę mój login to kociara2604

:)