wtorek, 1 maja 2012

Metamorfoza kocham-psy.pl

Hej :) Dziś będzie metka kocham-psy.pl :D Makijaż:
Przed: Nic mi się nie podoba. Nie lubię piegów, ani tych włosów, a usta są za nisko. Moim zdaniem nie powinnaś do tak jasnej karnacji używać czerwonego pudru na policzki. Moja ocena: 5/10 Po: Zmieniłam włosy. Usta pomalowałam na różowy kolor,a oczy pomalowałam czarnym cieniem (bo niestety cień masz tylko jeden!). Ogólnie jestem zadowolona z efektu końcowego :) Ubranie:
Przed: Hmm...Jakoś nie przypadło mi to do gustu. Nie wiem co mam więcej o tym napisać... Moja ocena:5/10 Po: Przyznam, że nie miałam żadnego pomysłu w co cię ubrać. Ubrałam cię więc w zwiewną bluzkę na ramiączkach, która bardzo mi się spodobała oraz w czarne leginsy i zwykłe buty na szpilkach, które kolorem pasowały do bluzki. Razem punktów: 10/20 Mam nadzieję, że metka ci się spodoba :)

Brak komentarzy: