poniedziałek, 5 marca 2012

Metka kociara2604

Hej!

Przepraszam, że tak długo nie pisałam ale nie miałam czasu.
Dzisiaj bd metka Kociara1604 :)


Makijaż:




Przed: Nie podoba mi się. Nienawidzę piegów, ale każdy ma inny gust. Jedyne co jest ładne to usta i brwi. A no i oczywiście bardzo podoba mi się twój make-up :D Jest śliczny ;) Reszta do poprawy.

Moja ocena: 6/10

Po: Make-up jest podobny. Użyłam granatowego, jasnego fioletu i białego cienia. Na końcówce oka dodałam trochę czarnej kredki. Ust nie malowałam. Zmieniłam włosy na kitek i zmieniłam kolor. Dodałam kolczyki. Nie wiem jak tobie, ale mi się podoba ;D



Ubranie




Przed: Mi nie przypadło to do gustu. Po zdjęciu tego swetra (?) bardziej mi się podobało.

Moja ocena: 6/10


Po: Szczerze mówiąc nie miałam pomysłu na strój. Więc dałam zwykłą białą spódniczkę, bluzkę w panterkę i pasek ;P Mam nadzieję, że ci się spodoba :)


Razem punktów: 12/20


To tyle :)

Brak komentarzy: